Onze stelling voor jou op e-mailloze vrijdag:
Maak jij gebruik van shared mailboxen? En herken jij onderstaande punten?
❌ Klanten krijgen geen antwoord omdat je van elkaar denkt dat deze e-mail al behandeld werd.
❌ Alle informatie rondom een e-mail is versnipperd.
❌ Verschillende collega’s werken aan dezelfde e-mail, zonder dat ze het van elkaar weten.
❌ E-mails raken zoek.
Conclusie: Het verdelen van taken en de opvolging van je klanten gebeurt beter via een andere tool. Zo hebben wij intussen al onze shared mailboxen vervangen door een andere tool en ervaren nu het volgende:
✅ Alle collega’s zien dezelfde communicatieflow en aan wie deze is toegewezen.
✅ Alle info rondom een klant staat gecentraliseerd.
✅ Je hebt inzicht in de interactie zowel met klant als intern.
✅ Door een zoekfunctie kan je gemakkelijk alle vragen terugvinden.
✅ Je kan vragen behandelen op basis van urgentie en prioriteiten.
Benieuwd welke tool jou het best kan helpen?
Onderstaande categorieën behoren tot dit artikel, wil je er meer over weten? Klik er dan op door.